sobota, 12 października 2013



Przepraszam za brak nowych notek. Spodziewam się, że aż do listopada nie będę miała zbytnio czasu na pisanie dalszych rozdziałów. Po raz kolejny wykazałam się swoją głupotą, zgłaszając się do wszystkich olimpiad i konkursów jakie mi zaproponowano.

Bardzo was za to przepraszam.

Do oceniających:
Jeśli jest to możliwe, to proszę o ocenę mimo przeterminowania.
Jeśli jesteś w trakcie oceniania, proszę poinformuj mnie o tym, poniewż nie będę wtedy edytować tekstów.
Wszelkie informacje związane z oceną proszę zostawiać w ShoutBox'ie.

4 komentarze:

  1. Poinformuj kiedy będzie nowa notka, wiesz jak się niecierpliwię, a wiesz czemu, bo kocham twoje opowiadania. Postaraj się jak najszybciej coś napisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award . wiecej u mnie na blogu wielka czwórka..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,
    ponieważ opowiadanie wygląda na porzucone, chciałam zapytać, czy nadal jesteś zainteresowana ocenę. Proszę o odpowiedź u mnie, w komentarzach albo w księdze. W przeciwnym razie blog zostanie usunięty z kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Isamar (talking-about.mylog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oceniłam, link tutaj: http://talking-about.mylog.pl/2015-02-28/cien_jezdzca_luku

    Pozdrawiam,
    Isamar

    OdpowiedzUsuń