środa, 1 maja 2013

Liebster Blog Awards



Zostałam nominowana przez dwie bloggerki (Devillę i Angelikę ) do Liebster Blog Awards. Bardzo im za to dziękuję i życzę sukcesów w blogowaniu ;D


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."






Blogi nominowane prze mnie:

Więcej na razie nie mam x.x



Moje odpowiedzi do Pytań:

a)Devilli

1. Kiedy powstało pierwsze zdanie Twego opowiadania?

Około dwóch lat temu. Przyśnił mi się kiedyś taki sen, opisałam go w zeszycie, który potem wyrzuciłam go na strych. 
Nie tak dawno robiłam wiosenne porządki  i znalazłam zeszyt ze swoim starym opowiadaniem. Spodobało mi się i utworzyłam bloga.

2. Ulubiony film? Dlaczego właśnie ten?

Film? Jeśli film, to zdecydowanie "Piraci z Karaibów". Uwielbiam Johnny'ego Depp'a pod każdą postacią, jednak w wersji Jacka Wróbla lubię go najbardziej.

Jeśli chodzi o filmy animowane to zdecydowanie Wielka Czwórka - czyli Zaplątani, Strażnicy Marzeń, Merida Waleczna i Jak Wytresować smoka.

3. Jaką książkę właśnie czytasz?

"Szary diabeł" Grahama Mastertona

4. Skąd w ogóle pomysł na prowadzenie bloga?

Właściwie to nie wiem - po prostu chciałam, by szersze grono ludzi czytało moje wypocinki ;D

5. Jakie masz zdanie na temat tolerancji wobec homoseksualistów? Uzasadnij! 

Bóg kazał kochać wszystkich.

6. Czego najbardziej się boisz?

Potwora spod łóżka, Biedronek (mają takie opętane, puste oczy ;-;)

7. Masz możliwość spędzenia jednego dnia gdzie tylko chcesz. Jakie miejsce na świecie wybierasz, i co będziesz tam robiła? 

Bezludna wyspa - nareszcie nikt nie będzie przeszkadzał mi w czytaniu książek.

8. Czy ufasz jakiejś osobie na tyle, by powiedzieć jej wszystko?

Tak. A nawet trzem. A no i mama. No to czterem.

9. Czy gdybyś mogła przeżyć wybrany dzień jeszcze raz i coś w nim zmienić. Skusiła byś się?  

No pewnie, że tak! 

10. Co myślisz o związkach księży z kobietami? (chodzi o to, że wielu z nich i tak ma żony) Uważasz, że powinno się to zalegalizować, czy powrócić do zwyczajów średniowiecznych?

Według mnie,  księża po to przyrzekali celibat, by tego przestrzegać. Nikt ich nie zmuszał do podjęcia takiej decyzji, więc niech będą odpowiedzialni i konsekwentni.

11. Boisz się śmierci? Dlaczego?

Nie, nie boję się. Uważam, że śmierć jest łatwa, po prostu zamykasz oczy i koniec - o wiele trudniej jest żyć.


b)Angeliki


1.Co/Kto jest inspiracją twojego bloga?



Moje chore sny i Aniołek Weny (figurka)



2.Jak długo prowadzisz swojego bloga?

Wcześniej prowadziłam podobnego bloga na Onecie. Tego prowadzę od 24 kwietnia br.

3.Spodnie czy spódniczka?

Spódniczka, ale nie przesadnie krótka

4.Ulubiony artysta?

Muzyki: Koniec Świata, Skrillex, Dżem, CGB
Plastyki: uwielbiam obrazy Van Gogha

5.Twoje pasje?

Rysowanie, jazda konna, strzelanie z łuku, blogowanie, czytanie, granie na gitarze, gra w Lol'a

6.Ulubiony kolor?

Niebieski, zielony, w porywach też czarny

7.Kosmetyk bez którego nie wyszedł/abyś z domu?

Raczej się nie maluję, więc nie noszę ze sobą kosmetyków ani nie używam

8.Najładniejsze imię męskie?

David, Sebastian, Paweł

9.Ostatnia zakupiona przez ciebie rzecz?

Hmm... Chyba Hot-dog na stacji xD

10.Największe głupstwo życiowe?

Tak.



(Nie wiedziałam co napisać ;P).

11.Książka czy film?

Zdecydowanie książka. Film to tylko wizja wyobraźni reżysera - nie koniecznie musi pokrywać się z twoją.


Moje pytania:

1.Dlaczego piszesz bloga?
2.Czy twój blog istnieje już od dawna? Od kiedy?
3.Piłka Nożna czy siatkówka?
4.Kolor oczu?
5.Ulubione zwierzę/ta?
6.Jak spędzasz czas wolny (poza pisaniem bloga oczywiście :3)
7.Czy grasz w jakieś gry komputerowe? Jeśli tak, to w jakie?
8.Ulubiony przedmiot szkolny ?
(nie, nie mam na myśli kanapki ;P chodzi o lekcje)
9.Lubisz układać puzzle?
10.Grasz na jakimś instrumencie? Jakim?
11. Czy kolekcjonujesz coś? Zbierasz?

Czekam na odpowiedzi :D

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominacje, odpowiedzi już na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dzięki nominacji, coraz więcej osób czyta twojego bloga :3

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :)
    Odpowiedzi dodam jak znajdę czas. Mam zaległości z czytaniem blogów :D
    drzwi-przeznaczenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować :3 Zasłużyłaś :)

      Usuń